Siis tosi hyvin alkoi tää mun painonhallinta. Olen käynyt  3 kertaa viikolla ulkona syömässä. No sehän ei sinänsä haittaa, mut kun ei ne ruuat ole ollut kuitenkaan kovin terveellisä kun ensin söin pizzaa, sitten kävin Hook:ssa ja siellä ruoka ei ole tosiaankaan kevyttä kaikki keitetty rasvassa. no sit kolmantena päivänä  otin jo opikseni olin hienossa pihvipaikassa, jossa söin salaattiannoksen 2 uuniperunalla :) No kuitenkin pääasia mulla on, että en ole edelleenkään sortunut siihen suklaaseen, vaikka töissäkin sitä on ollut tarjolla vaikka kuinka paljon. Eli olen saanut tällä viikkolla painoani tippuun peräti 0,5 kg =). Tänään ajattelin ruveta taas oikein kunnolla laskeen Painonvartijoiden pisteitä, kävin viime viikolla ostamassa tämän vuoden kalenterin sieltä, sain samaan pakettiin myös ostajan oppaan ja ravintolaoppaan. Toivotaan et niistä olis nyt sitten apua. Likkakaveri on yrittänyt hukutella mua yhdelle kuntosalille, mut mua ei ihan hirveesti kiinnostais, haluasin ostaa itselleni, joko kuntopyörän tai crostrainerin. Mut tuliskohan niillä tehtyä mitään. Kävely olis kaikkein parasta mut, kun asuu keskellä ei mitään niin tonne pihalle ei tosiaankaan huvita mennä, kun on pimeetä. :( Onnex kuitenkin ollaan menossa jo kesää kohden :) Mutta nyt uutta intoa puhken uuteen viikkoon ! =)